Thursday, October 16, 2014

Sebentar...Menyusuri Selat Bosphorus


Assalam..sudah khamis rupanyer.. sekejap rasanya masa berjalan kan...tup tup dah hampir ke hujung minggu..hmm..

Suatu ketika dulu pernah entri naik cruise menyusuri Tasik Putrajaya..masa tu penuh dengan orang timur tengah..dah rasa kat Eropah le pulok..Kali ni betul2 cruise atas kapal kecil menyusuri Selat Bosphorus yang terletak berhampiran Istanbul, Turki dan memisahkan antara benua Eropah dan Asia Continent.. banyak sebenarnya nak berkongsi, tapi kite kongsi gambar2 yang ni dulu ye.. Perjalanan ziarah umrah pada bulan April 2014, singgah 3hari di Istanbul dan Bursa..

Menurut mutawwif cuaca dalam 18darjah, seperti di cameron tapi bila angin bertiup, rase sejuk sangat
Di Istanbul setiap 100meter terdapat lebihkurang 4 buah masjid, kelihatan tiang2 masjid yg tinggi, berdekatan
Salahsatu peninggalan istana yang digunakan pemerintah satu ketika dulu

itu saja untuk hari ini, nanti kite update lagi ye..


Salam Sayang,

Alkesah

3 comments:

  1. salam kak aida,,,seronoknya kak, tak terucap dengan kata kata,,,pemandangan yang sangat indah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Aina, pertama kali akak sampai pun rase tak terucap dgn kata2..hanya gambar2 jadi kenangan masa disana aina..nanti akak share lg ye.. :)

    ReplyDelete

Salam buat semua...