Monday, July 16, 2012

Jalan-jalan derma darah


Alkesahnye asalnya jalan-jalan carik makan. Dah konyang terserempak dengan tempat menderma darah. Umur dah separuh abad ni tak ponah eden derma laie ni.. Hajat tu dah lama cuma tak berkesempatan..sibuk nyuci teko katakan hehe... Tahap kesihatan yang baik Allah bagi ni nak la buat kebajikan dari segi menderma darah ..
Test-test okay,,tekanan darah sumer normal.. sessi pun bermula

 Nampak tak pemuda baju biju kat belakang tu.. anak alkesah le tu..belom apa-apa takut tengok darah..
 Kiter tak nampak darah yang keluar..cik abg kiter le amik gambo.. cukup sepeket 450ml..
 Waaa..berbeso hati dapat sijil ni kan..bleh wat tampal kat dinding..hehehe
 Cewah..baru sekali derma berangan nak pujuk cik abg tukau keta alkesah..ek ele
Tukau keta tak jalan..beli baju la ye abang.. ape? tak jalan jugak..cantik ni..huhuhu..tak pe la... tu la.... niat tak ikhlas.. derma darah nak baju roper-ropernye sampuk cik somi..hahaha.. padan muke aku..jalan-jalan aje laaa..

No comments:

Post a Comment

Salam buat semua...