Thursday, June 28, 2012

mangkuk-mangkuk rosa berkaki


Sejak terpandang entri cikmat gebu beberapa waktu dahulu hati dah tak keruan..siang malam terbayang-bayang.. bukan gila bayang kat cikmat gebu okey..kat mangkuk rosa berkaki dierrr yeeee...hek hek hek..
Sabar sabar sabar itu separuh dari iman...diam tak diam dah 2tahun menanti..tup tup Encik Halim dari Ipoh tu saper tak kenal..nak jual rosa berkaki yang cedera.. tanpa berlengah waktu terus alkesah rembat tauu..cedera pun cedera la janji dapat.
 Bak kata kawan kat fb , Sunny Lau..angkat apa-apa condition pun..lambat laun suku sakat mak nenek die kan menyusul..betul uuuuu..
Tak semena-mena semalam dapat lagi satu rosa berkaki cantik rupawan bak bulan mengambang tanpa cacat cela..waduhh....kokk bisa pengsann... ok la tutup buku dah rosa berkaki ni...gumbira tak terkata

 Sekarang dah tak jeles tahap gaban kat cikmat gebu..hahahaha..sayonaraaa... idaman ku nak beradu.

No comments:

Post a Comment

Salam buat semua...