Friday, May 4, 2012

entri santai



Salam pada semua.. Takde ape ye nak share cuma entri santai ni aktitivi minggu lepas cuti Hari Pekerja. Kesempatan tu alkesah tutup ofis suruh budak2 berehat setelah berminggu sudah berhempas pulas kat ofis.. (macam la die tauke.).. hahaha 
 Setelah berhari-hari operasi BERSIH kat umah.. alkesah beli la majalah. Konon-konon nak tengok ape decor nak buat lagi kat umah ni hehe.. Maklum la pro kann.. Tibai jerk ID alkesah buat.. Asalkan sodap mate memandang..
 
 Sambil menikmati pulut mangga, sambil menyelak-nyelak majalah Impiana dan Anjung seri...
 Uihs mate nampak je kan lemari lama kat umah orang.. siap tersusun PML...adoiii
Selak-selak lagi ada lagi lemari lama dengan PML tersusun rapi.. Cantik je kan ghomah orang.. Kenapa la ghomah kiter takbleh jadik cenggini..hahaha..
Adoiii pastu layan pulak anjung seri.. Aik..ada iklan majalah pulak kat sini ekk....

jom santai..

5 comments:

  1. Cam kenal jer umahh ni. .

    ReplyDelete
  2. hahha lawak2...same le kite..jenuh nak meniru umah org dlm majalah tp x jugak jadi2...hahah...tp umah kak aida dah jadi tu...cntik

    ReplyDelete
  3. hahaha Zaza..ghomah sape dlm majalah tu zaza kenai kaaa? akak lupe nama die

    Zany..huk aleee masih dalam misi mengdecor..kah kah kah..konon2 nak bagi lawooo...ishk lawo susunan PML dlm majalah tu lagi ..hihihi

    ReplyDelete
  4. emm memang kemas dan berkilat,
    majalah memang banyak bagi motivasi tu aida.. teruskan usaha anda..he he... guna ayat dalam report card... ngeeeeeeee

    ReplyDelete
  5. salam shima...tu laaa macam penah dengar ayat tu...ekekekekeke

    ReplyDelete

Salam buat semua...