Tuesday, February 7, 2012

teko kekotakku

Versi teko kekotak ku...asalkan bentuk kotak..jadi teko kotak la takgitu..suka ati jer ehh
Inilah antara teko kekotak ku yang pertama..hehe. Teko kekotak tau bukan teko kotak cun-melecun bunga berbagai warna yang kengkawan banyak ada tu..Hat ni versi alkesah ahaks.. senget senget jer..

Teko kekotak kedua menyimpan seribu kenangan jugak ni..Datangnya jauh dan hampir-hampir musnah impian memiliki. Teko kekotak ni datang dengan ibu tiri mak tiri sedara tiri adik beradik anak beranak..haha

Teko kekotak ala-ala marble tiles .. Entah-entah lebihan marble wat ghomah dorang wat teko kekotak ni tak? Wallahulam..

Teko kekotak pemandangan istana henglesh le..brand die ape ekk taktau..tapi brand england..Lengannya cedera parah masa naik boat karam aritu.. ku gam-gam ku gloo-gloo..taknak marah tuan die kang die taknak jual lagi..huhu

Teko kekotak last but not least... kangkung nan satu..huhu.. Cik abang cukup tak suke hat ni die namakan teko takde taste. Ntah le acer letak milo dalam die..mesti taste milo tak gitu...ekkk..
Berkumpul la dema... hmm..macam nak letgo je paling depan tu..
Buat masa ni duduk diam-diam bersama teko cenonek yang takde kawan tu..kot-kot ada yang sudi menyunting berpindah la dikau... layanzz

2 comments:

  1. yang hijau tu meruntun hati..aida, memang cantik semua kekotak tu

    ReplyDelete
  2. Salam Shima tenkiu tenkiu hijau yg mane cun tu ekk? :)

    ReplyDelete

Salam buat semua...