Thursday, February 16, 2012

jom jumpe nita kat melaka

Jom jalan-jalan ke melaka..selain aktiviti melawat sedara-mara kat melaka yang rumah dorang banyak koleksi PML terutama wetroses..alkesah suke ke melaka kerana bandarnya yang bersejarah


Bertepatan dengan hari buaya sedunia..eh! mana de haha.. kebetulan nak jumpe nita kat berhampiran taman buaya melaka..alkesah mengambil kesempatan untuk melawat sekitarnya.. berdua je....alang-alang seminggu sekali ikut ciksomi ramp keta.

Sementara menanti nita sempat gi jenjalan kat deretan kedai souvenir..hmm..belacan tu kire souvenir ke?

Souvenir untuk mokcik ni taklain tak bukan tudung saji...muahahaha..buet tutup kepalo panaih panaih ni baguih..

Melawat ke muzium orang asli...kesian takde pun orang nak melawat kat sini..nape ekkk..

kat mcdonald taman buaya..sementara tunggu puan nita ni..masa ni taktau lagi camner ruper paras puan nita ni hehe.. dah abis amik gambo dah rasenye..amik gambo siling macdonald...nak wat reference kot2 nak wat camni kat pondok alkesah nanti..

waa...kan dah cakap !! comel puan nita kiter ni ..tu la amik gambo sebelah Julaina Ipoh rase beno pendeknye teman..sebelah nita..alahai..rase kiter ni gergasi..hahaha.. layanzz

6 comments:

  1. AIYAAA..SI KALANG DIA PUNYA BADAN BANYAK GUMOK BANYAK BESARR MACAM GIGI LASI.!! DIA SULA JADI GO LI LA !!!

    ReplyDelete
  2. hahahahaha..adoiii nak pocah pelut eden arr.. golila aka king the kong arrrr

    ReplyDelete
  3. kite pun suko jalan melaka kak aida..bes..byk tompat boleh ronda2...hehe...

    ReplyDelete
  4. baguih tu zany...kito pun suko...banyak bleh beli belacan ket sano..hahaha

    ReplyDelete
  5. salam kak, lama dah jumpa tu..baru sempat upload ye ?

    ReplyDelete
  6. hehehe Nita..tu la baru upload..punye la kemalasan hahaha

    ReplyDelete

Salam buat semua...