Thursday, February 2, 2012

asyik bertandang lagi...

Asyik-asyik bertandang lagi..asyik-asyik eh berapa kali ulang daa... kali ini bertandang ke rumah Ju.. uihss.
Tu la kan..akak ni takmakan kamera la..eh mmg tak makan pun..ye la..amik gambo sebelah Nita dah jadik gergasi..amik gambo sebelah Ju rase pendek dan gimuk bebeno teman ni (mengaku saje la)...
Sukenye dalam hati kan berkunjung kerumah kengkawan PML ni... pastu takde keroje lain..amik gambo gambo gambo.. adikmanis ni jadik mangsa mokcik ni.. duk diam-diam eh..mokcik nak ambik gambo jadi model kene senyum hehe..

Suke suke suke.. bukan suke aje tengok koleksi Ju ni..suke nengok lemari die sumer antik-antik..waduhh..

Uhukss..nak tureen cornflower tu Ju... nape la akak tak jampi-jampi puh kiri puh kanan Ju ari tu kalau tak mesti dapatnye tureen cornflower tu hihihi.. Sembang punye sembang taksempat nak amik gambo Ju hidang mee kari ketam dalam pinggan mangkuk kekwa hitam.. Iyee...tatak tipu punyer..mee kari ketam !!..terlampau sodap tak sempat nak snap-snap..

Terima kasih ye Ju..nanti akak gi ipoh lagi bleh singgah umah tak? Kebetulan dekat bebeno dengan rumah kakak alkesah..bleh ekkk.. err akak roger-roger dulu nanti ( mana tau kot-kot ada rezeki mee kari ketam lagi ).. ngeh ngeh ngeh

2 comments:

  1. Sesama kak. Jmpt dtg lagi tp kena roger2 dulu.
    Tu la kan kita asyik nyembang jer, tp ari tu set rose itam le kak... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam Ju...alamak kan dah terlupe bunga ape..kekekeke..ape2 pun terima kasih bebanyak..sampai ari ni terasa rasa lagi kari ketam kat mulut akak ni..hehehe

      Delete

Salam buat semua...