Tuesday, January 3, 2012

pengsan

Kan dah pengsan !! mane taknya alkesah cuti hari jumaat lagi konon2 nak shopping penuhkan ghomah..amboi takde maknanyeee..
Kemas ghomah daaa...adoiii cian kucing alkesah pun pengsan nengok tuannye bagai nak rak punggah sana punggah sini..huhu
alkesah memang geram kalau nengok barang menimbun..gerem geremmm...takbleh takbleh nak kene kemas niiii....adoiiii...
Check stok dalam `stor' alkesah ni..hmm tuperware lama..nak buang ke?? adoi... dlm kotak tu johnson bros tureen..tersadai... next !
bile pulak maen badminton ni haishhh...patut la carik shuttlecock tak jumpe2..ayoo lipton tin..nak buang kaaa...adoii...wat pekasam dulu le..
Bile pulak ada senduk panjang nih???..haishh..pinggan lagi...grgrgr..nak wat pe ekk..
Adoi..berehat kat sofa sambil nengok tureen biru my feberet..waa..sejuk mata jap..
adoii..pengsan...baring kat karpet..terpandang vontot pelita ni...cantik rupernye kor dari bawah ehhh....ok takjadik jual le.....

2 comments:

  1. Salam Kak Aida...

    tureen JB yang 'tersadai' dalam kotak tu kalau tak nak meh pass sini ke rumah Azzah...


    hehehe... Azzah pun tak larat tgk dalam bilik yang dulu bibik duduk dah penuh barang jadi macam stor lah pulak ...

    Azzah
    http://www.nostalgialama.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Assalam Azah....kannnn kiter serupaaaa...bilik bibik dah di `ubahsuai' jadik stor..hehehehe.. sebenarnya taklarat nengok stacking up..ada yg takpakai nak buang rase sayang..tengok blog omputeh..barang terpakai dorang gunabalik..kan dah takjadik buang..jadi le `rete pusake' hehehe

    ReplyDelete

Salam buat semua...