Monday, January 9, 2012

bertandang lagi..

Sukanya alkesah bila bertandang lagi kerumah geng-geng PML ni..hehehe.. bukan pe..bleh skodeng..haha.. Ayooo..banyaknya pinggan cantik-cantikk..pengsan jugak nih..
Masuk je menengok lemari lama ni pulak tu penuh dengan PML..adehh... waduhh..erkk..geremm... suke suke suke.. menganga je mulut alkesah ni.. waaa.. di susun rapi lagi..eh lupe nak kenalkan tuan rumah...
Haa...ni lah rumah Shima dengan english decor dan bersulamkan PML .. Shima ni minat macam2 seperti cross-stitch, quilt juga folk-art.. Memang rumahnye penuh di hiasi dengan kerja-kerja tangannya.. hmm..kalau la alkesah ada masa untuk semua tu...

Rase macam berada di rumah seorang inggeris..hehehe.. memang alkesah suke sesangat..

Di satu penjuru di ruang makan..dindingnya penuh dengan decor teko-teko lama..waaa.. kelas gitu..

Walau sudah dipesan jangan buat apa-apa..tetap shima masak macam-macam... mee kari.. dan puding buah sedappp.. (Shima..dalam kereta bekal shima bagi..adam dah tibai..huhu)

Ciksomi-ciksomi bergambar dengan anak alkesah.. Ramah ciksomi Shima..

Hat ni dah terbekenan..huaaaaa...rase nak angkut balik jerk shima...mujur shima tunggu kat pintu masa alkesah balik..kalau tak..alamat la..hehehe...

Sampai bertemu lagi...

8 comments:

  1. assalammualaikum aida
    nanti datang lagi ya.... :)
    pandai camera trick, he he

    ReplyDelete
  2. Mualaikumussalam Shima..pasti nak datang lagi... boleh ke?? hehe....

    ReplyDelete
  3. lawonye umah kak shima..bes...hehe

    ReplyDelete
  4. Zany, haaa...bile la pulak akak dapat skodeng umah zany ekk..hihihi

    ReplyDelete
  5. wahhhh...... lawaaaanya..... saya nak pergi buat lawatan muhibah le kak shima...boleh???

    ReplyDelete
  6. aida, zany dan jue, boleh saje, biasa je... aida pandai tangkap gambor je tu.. :)

    ReplyDelete
  7. Salam Kak Aida dan Shima...bila agaknya Azzah pulak nak buat lawatan muhibbah ke rumah Kak Aida dan rumah Shima ya? huhu...teringin sangat nak gi nih...jealous jealous! Kak Aida dah sampai dulu rumah Shima...

    hehehe


    Azzah8

    ReplyDelete
  8. lupa nak cakap...dalam gambor tu nampak muka Kak Aida dgn muka Shima macam adik beradik pulak ...

    ReplyDelete

Salam buat semua...