Thursday, December 22, 2011

kalau dah jodoh

Kalau dah jodoh tak kemana..haissshhhh jodoh bertemu laaaa...hihihi...teka siapa disebelah saya. Dah 2 kali bertemu nihhh.....ngeeee.. ( Nota : saya yang `terlebih` kurus la tuuuu )
Alkesahnya ada barang dot.dot.dot rezeki saya waduhh..jangan jeles..
Sesampainye saya ke rumah KakGee apa lagi..menerubus kepelosok `dunia' die hehe..adoiii..cuanteknye kakGee..(orangnye pun comel banget)..Tengok ni memang awai-awai dah pengsan....huaaaaaaaaa
Meleleh ayo liuq eden nengok nih..cantiknye.... kalau la dapat memiliki...

Mujurlah bawak `anak besar'...takla die usik pe-pe....ciksomi senyum je...tengok bini die naek raban...

Boleh tak anda bayangkan..penjuru kabinet ni kat stor die ??? Stor?? Iyeee...stor.. .adoiii... pengsan... Akibat dari kepengsanan saya untuk kesekian kalinya....tak sempat snap foto dapur die...adeeeiii

Haa...tempat jatuh lagi di kenang.. ni kan tempat bertemu.. Memang jodoh la saya dengan KakGee ni..bertemu lagi tau kat Nilai3..punye la besau Nilai3 tu..boleh bersua lagi.. Ehem minggu ni kiter jumpe lagi kan KakGee... Kenapa? Ehem jangan jelesss...

No comments:

Post a Comment

Salam buat semua...