Tuesday, November 29, 2011

makan-makan di pantai jeram

Petang Sabtu yang lalu.. kami berkunjung buat kali kedua nya ke pantai jeram yang terletak kira-kira 27km dari bandar Klang atau 16km dari Bandar Kuala Selangor. Restoran Ikan bakar yang sama menjadi pilihan. Tak sangka cuti panjang camni berduyun orang yang menunggu meja kosong..
Banyak meja yang kosong rupanya telah ditempah...waduhh mana nak tau..kitorang redah je..hehe. Cepat-cepat alkesah amik kad untuk kunjungan akan datang.
Menu yang selalu kami order..kerapu masam manis, siakap stim, ketam masak cili, udang butter, sotong celup tepung..hmm
Butter prawn antara yang best.. tapi control..
My feberet..ketam masak cili..waduhh control jugak ni..
Sepanjang perjalanan balik..hujan rezeki dan mendung sesekali dengan rintik hujan seakan menyambut tahun baru di Awal Muharram...indahnya alam dikala fajar menyinsing..
Tiba di KL sempat ambil gambar KLCC diwaktu malam...sesekali tukar angin ni memang la bagus kan..layanzz

4 comments:

  1. CEK ABANG POSING MCM COVER ALBUM PIRING HITAM LAR..!! TAJUK ALBUM GERIMIS SE PETANG..

    ReplyDelete
  2. eis, bukan gerimis dilautan kaaa..hehehe

    ReplyDelete
  3. ITU ALBUM ORANG LAIN..MANA BOLEH CIPLAK.! ATAUPUN TAJUK ALBUM "BILA DUIT KU HABIS"

    ReplyDelete
  4. kah kah kah kah...elok jugak tajuk album tu...jangan tajuk Bila Kotak ku Habis sudah leee..:)

    ReplyDelete

Salam buat semua...