Thursday, July 14, 2011

Majlis kawin adik Taj

Salam di hari Khamis.. minggu lepas dapat undangan perkahwinan daripada Taj. Majlis kahwin adik die di Setiawangsa. Majlis santai dengan di sulami lagu-lagu dendangan penyanyi jemputan.Alkesah lupe pulak nak snap buah tangan kat sana. Tapi Yatt dah entri kan..hehe.Haa..pertama-tama kali berjumpe dengan Yatt ni !! Dah berkurun nak bertentang mata dengan Yatt..adehh.. at last dapat jugakkk..best best.Alkesah ni memang takleh tengok bebudak..suker sangat snap gambo dorang hehe.. Alahai cute miut pulak anak-anak Yatt..same je macam alkesah ni sumer hero malaya.. Hahaha..teringat masa dorang kecik-kecik..cam ni la keletah dorang..penat Yatt dok kejar dorang tapi tu la die..anak-anak kesayangan kita kan.. Kang alkesah kejar dorang lari lintang pukang..dengan alkesah-alkesah terjun pool..ekekeke..jadik snap je gambo dorang hehehe..Memula malu tapi susah amik gambo nih..name pun bebudak..heheOk nanti jumpe lagi untie yang debab ni kite maen kejo-kejo pulak...layanzzz

10 comments:

  1. isyy..rasa macam nak bersanding lagi pulak dengaq lagu nie..taj..!!! ceq nak sewa set pelamin dngn mak andam skali..taj tolong uruskan..tarikh kemudian ceq habaq noo

    ReplyDelete
  2. Mak aii...udah nak bersanding semula?? waduhh si hakeem mesti sukerrr..die leh kumpul jeli bebanyak..hahaha..

    ReplyDelete
  3. nanti taj buat kan ala2 pahlawan melayu.....hang tuah dan tun teja...boleh aniversary yg ke 10...kita pakat rewang...berehhhh

    ReplyDelete
  4. taj..!! tapi hak ni yang baru bukan untuk anniversy..sale mingu sudah dah boleh buat blanja pelamin..hahahaha

    ReplyDelete
  5. kak aida..eemm..hakem naa..tumpang sat lar kat rumah akak saya beli satu bakul jeli umpan dia hahaha!!

    ReplyDelete
  6. kalau stok hat baru...taj x sangguppp! saggi dia mai bwk parang...nahassss eiss oii!

    ReplyDelete
  7. aduhh..ceq ! tak boleh pakat langsung..! mcm ni ceq kena p jumpa bapak mertua si "jamil" madu 3 mesti dia ada buah fikiran..!!

    ReplyDelete
  8. hakeem punyer pasal berehhh...hat mak bonda punyer pasai..ya ampunnnnn...lariiiii

    ReplyDelete
  9. Kak...ada gak budak tua ganyut liat, susah nak bergambar....tanya yatt siapa dia, saya segan nak ngaku, orang lain cakap tak pe...boleh mcm tu?.

    ReplyDelete
  10. Cikmat, akak pun camtu jugak..suke amik gambo tapi taksuke gambo sendirik diambik..adehhh.. Tapi cikmat tak usah gusar dan kawatir (waduhh bahasa melayu).. kite jadik diri sendrik dan bangga dengan diri sendrik kan kan kan.. nota: impian nak gi mkn masakan cikmat dan bergambo dgn cikmat..boleh tak??

    ReplyDelete

Salam buat semua...