Wednesday, June 1, 2011

tercipta untukku meakin sunflower 2

Amboi tak mengalah tajuk entri...loghat perak kate raban teben..ye ke? Sepupu sepapan meraban la ni..ishkk dah lame tak cakap loghat perak tergholap lidah teman.. Mujur ada biras orang bota..dapat le teman berkias sakan waduhh..raban teben teman dibuatnye..Udah le teman dapat sepasang adikberadik tureen sunflower ni.. Sedara-mare dah kuar menggu lepas..ni kuar mak-mak bonda gedabak pulak haa..Memang lawo si tureen nenas..alkesah panggil nenas sebab bentuk badan beralun macam nenas. Udah le rase nak makan nenas..Tadi maklong die hat ni maksu die kecik sikit..Ntah le ape fungsi dema buat kecik sikit..Beso isi mee goreng..hat kecik meehoon goreng kot.Ateee...beratur le pulak mangkuknye haaa..buat isi meehun ke mee ke.. cukup le ada 10pcs.. maklum le keluarga teman beso..jap jap ada sedara mara datang cukup le kalau nak buh mee wat makan.Sekeping oval platter dan beberapa pinggan makan takcukup 6, maka dapatlah set makan J&g meakin sunflower teman ni. Hmm.. teman tak sangka nak dapat pun..dedulu penah terlepas 2 kali..kali ni teman berjaga-jaga kat pintu komputer pun ye...berpesan pun ye..ade je teruih teman menalipon nakkk..ahakss...gitu la pengumpul antik/vintage tegar..hehehe..layanzz

5 comments:

  1. Huaaaaaa. Kak shanteknyaaaaaa. Sampai dua biji. Nak bodek lah.

    ReplyDelete
  2. Haaa...acer cekor cekor korek kot-kot terkeluar dari tanah rete karun pastu tureen nenas plak tu...hehehe..rezeki rezeki..heheh..jangan marah rizal..:)

    ReplyDelete
  3. Kak ni nak cecoba cakar tanah. Mana tahu ble tembus ke lemari kak aida. Hahahaah.

    ReplyDelete
  4. elok beno le tu rizal..start sekarang..kot2 leh tembus sblum raye ni ..bleh wat pakai raye..hehehe

    ReplyDelete
  5. aida, cantik gilerr lah set kuning ni... Memang rezeki u lah

    ReplyDelete

Salam buat semua...