Monday, June 20, 2011

lemari 6

Assalamualaikum pada semua..waaa macam dah lama tak menaip kat sini..ehekss...dah mula le iteww penyakit M nak berleluasa..
Alkesahnya memula nak melewati barisan barangan antik kat mana lagi kalau tak ke loken..pastu takjadi le pulak..Agaknya apa la barang yang alkesah melepas semalam...Ezany, tolong jawab..hahaha.. (macam la alkesah selalu ke sana..huhu)Nak berkongsi rembatan lemari baru yang alkesah suke suke suke..sebab boleh memuatkan pelbagai barangan terutama teko cenonek. Barisan diatas diletakkan model kereta koleksi cik abang.Lemari ni rembatan dari Eis antique beberapa waktu yang lalu..Ditempatkan disatu sudut diteratak alkesah, alkesah sekeluarga tersangat la suke bersantai di kerusi dekat lemari tu sambil mengintai, membelek dan menghargai khazanah negara yang susah didapati.. cewahh.. khazanah ke? oppss barangan PML lllaaa.. layannzz

2 comments:

  1. hai kak aida..ini ezany dtg melawat..huhuhu....klu akak nak tau, sy dah 3 mgu x ke loken...ada je kelas setiap mgu...hehee...ape dah jd kat loken sy pun x tau...haha... apepun lemari tu cun le kak aida..sy teringin nak almari yg blh letak kat sudut cmtu..hehee...

    ReplyDelete
  2. cari zany cari kot2 ada kat belakang ghomah apeks ke nyonya ke..dorang takpakai dah fesyen2 cenggini..hehe.. Tu la hajat hati nak gi meneroka loken tak kesampaian..:)

    ReplyDelete

Salam buat semua...