Thursday, June 9, 2011

cant help falling in love si ros sekuntum

Berpeluh alkesah rasakan bile kawan war-warkan tentang si ros sekuntum ni.. betul ke ade ke ape ke dimane kah...waduh... adoi.. uihss.. haaa.. apee.. sumer terkeluar..
Macam orang takpenah jumpe si ros sekuntum membelek-belek le alkesah macam si jakun atau si kera mendapat bunga.. apakah ini realiti ? Tak penah termimpi kot melihat kecantikan ros ini di mata alkesah. Nak-nak alkesah ni memang `buta PML'.. menggaru kepala yang tak gatai..ishkk lawa pulak si ros sekuntum.. Kecik molek cawan kopi sunshine ni.Motif pada penutup teko kopi ni menawan je dimata ni.. Ingat nak `puasa PML' ni ...ishkk susah bebeno orang perak kate.. ateee... Di sulami dengan air mata yang tak keluar..alkesah menerima hantaran set kopi ni..amboi macam ada anak pompuan pulak alkesah ni nak menerima hantaran... berangan je la.. esok-esok anak teruna nak kawen..siap le...takde duit berderet PML kot alkesah `offer'..hahahaUdah le alkesah berangan kejap dengan si ros sekuntum ni...
Harap-harap dapat le berjumpe lagi dengan sedara mara seibu senegara uih.. anak angkat pun takpe..haha.. Piring kuih ade ke ntah le..macam takpenah jumpe je..ishkk..layanzz

3 comments:

  1. Salam Kak Aida... Ni membuatkan keazaman saya semakin membara untuk mengorek tanah sehingga sampai ke gobok kak aida ni.. Ayuhhhhhhh...... Tanam azam ni..

    ReplyDelete
  2. Harap maaf...talian hayat anda tak cukup panjang encik rizal... Gi cekor tempat laen...kakkakaka.. jangan maree... hehe

    ReplyDelete
  3. Rizal..jom kita sama2 melawat rumah Kak Aida...banyak betul JB dengan Meakin ...semua nya ENgland maliiiiiiii....

    ReplyDelete

Salam buat semua...