Wednesday, April 20, 2011

tureen kelapa....yang mana satu

Yang mana satu idaman kalbu..tidak tertahan menanggung rindu... mungkinkah jauh berbatu-batu atau dibalik awan yang biru....ahakss.. meh layan antara rembatan terbaru alkesah...
Seolah-olah dihanyutkan dari laut..terjerumus di pasiran pantai menanti tuan baru.. kapal karam kaaa...Uihhss foto lari dari tajuk..hehe.. ni cik abg menunggu alkesah mencuci-cuci seperti tukang cuci lagaknya dalam cerita labu labi..
Bak kata pepatah seperti sirih pulang ke gagang.. begitu la agaknya tureen pokok kelapa dan piring kuih 2 keping ni.. biarkan seketika mereka merasa alunan dan percikan air dilaut..disirami mentari yang menyinar persis motif corak di badan..layanzzz

7 comments:

  1. Salam kak...
    Wah... Cantik gambor2 nya...
    Bercanda di tepian pantai lagi :)

    ReplyDelete
  2. kak aida....xblh tahan ni...terngiang2 kat tureen pokok kelapa tu...klu jumpe kat mana2 lg tolong beli utk sy ye...

    ReplyDelete
  3. amboi sakan no p naik ferry p cari kelapa rupa nya patut la senyum sampai ke malam.......

    ReplyDelete
  4. Salam Ju,
    hahaha..inspirasi baru...tapi kebetulan je tu..cuci2 pastu posing-posing

    Salam Ezany,
    Wokey settt...akak terjumpe lagi akak roger2 Zany..kalau ada rezeki tak kemana tu... :)

    Salam Mukhreez,
    takdak pa aihh...memula gi bergayut betui2 tang bawah pokok kelapak...mana nak tau Jong kapal cina terkaram la kat bawah tu..ahakss..rezeki rezeki.. ( ada percaya kaaaa ? )

    ReplyDelete
  5. salam k,aida
    huhuuhuhuhuhuh...terluka lagih nieh..best nyer dapat tureen kelapa...hantaran tinggi kan?bilalah blh dapat nieh..

    ReplyDelete
  6. Chemp..jgn dok terluka jom kite gi hunting hehehe..mana nak tau tongah jalan kang ada tureen kelapa tergolek2 jer.. :)

    ReplyDelete
  7. Salam kak Aida,

    wow wow sangat-sangat cantik tureen kelapa dan pinggan yang akak dapat ni , tahniah kak bestnya jalan-jalan pi Penang hmmm tak sabar la saya nak ke sana bulan Jun ni :)

    ReplyDelete

Salam buat semua...