Tuesday, April 5, 2011

JB tureen hexagon

Salam pada semua...selangkah aida menerpa ke pintu pabila bunyi ding dong ke udara..hmm mengeluh lagi bukan rupa-rupanya..Penantian satu siksaan tak gitu? Aida menunggu apa? Menunggu buah durian la..hehehe..kate anak saudara nak antor tak ade pun..takpe la..makan dodol durian je. laMeh kite nengok rembatan aida je la ekk.. Tu yang suka tu kalau ada antara kengkawan aida gi oberdesi... Bleh main pesan-pesan..tapi takleh le selalu..mau poket rabak.. Rabak? Iyeee..takcaya..tengok la pasni aida entry makan mee segera pulak ekk..Alkesahnya dapat la tureen bersegi-segi ni amboi cik kiah..ingatkan teko je bersegi..tureen pun bersegi..ishk ishk ishk..nampak sangat aida tak celik PML. Keluaran Johnson Bros ni lupe plak ni snap kat vontot, tapi takde tulis pe pe nama bunga cuma keluaran saja Johnson Bros. Dah la terkulat-kulat nak menyebut name bunga ape ekk..? Sapa tau? Sila kemukakan nama ye..Siap berkaki dibawah...cantik kan (masuk bakul niiihh). Entah la mata aida ni sumer cantik, kang kalau kata tak cantik takpasal-pasal member aida taknak belikan lagi..huhuhuBertambah lagi satu tureen aida alahai..susah kan nak dapat stok sekarang. Sape lagi nak gi oberdesi ekk ? Eh..kawan kite Taj bukan ke baru balik dari oberdesi..nanti aida skodeng die pulak...ahakss...papai

2 comments:

  1. salam k aida,
    cantiknyaaaaaaaa , best la tgk koleksi tureen akak mmg very the beautiful

    ReplyDelete
  2. Tenkiu tenkiu Nannie..ala yang sedang-sedang aje hehe..

    ReplyDelete

Salam buat semua...