Thursday, February 24, 2011

kekwa jepun bertemu china

Salam pada semua...alkesah nak kongsi pertemuan dua kekwa sejoli ahakss..
Uihsss dari jepun bertemu dengan si china...waduhhh..boleh faham ke bahasa dan budaya... Pertemuan yang tak dirancang membawa satu keluarga bahagia.. Masakan tidak ! Spesis dari bunga yang sama cuma keluaran berbeza..Set trio dengan cawannya yang ada bunga didalam. Memang ayu je di mata ni.. Sugarbowl yang berlekuk sedikit bentuknya dan ber rim kan keemasan dengan bunga dilingkaran mangkukCreamer kekwa jepun yang juga berbunga di lingkarannya.Alahai beribu tiri la pulak kan.. Boleh la buat sedara baru kite ni..heheBertemulah dorang di teratak alkesah dengan seribu satu kesah agaknya untuk dikongsikan. Mana dapat? Waduhh hunting merata tempat jugak dionline di blog Kak Aton, Ipoh.Thanks ye Kak Aton kerana platter berrim emas memang cantik banget.. layanzz

5 comments:

  1. cantiknye kak aida...suke sy tgk creamer dgn sugar bowl die tu...xpenah tgk lg....

    ReplyDelete
  2. Assalam k aida
    cantik sungguh w/p berlainan budaya dan bahasa...
    Nampak serasi bersama...

    ReplyDelete
  3. assalam aida,
    mmg cantik sgt2 kekwa japan ni lain dr yg biasa, tp msh boleh digandingkn bersama dgn yg biasa2 tu...>>>thumbs up<<< he3

    ReplyDelete
  4. Salam Zefa, thanks ye singgah..datang lagi..:)

    Salam Ezany, akak pun takpenah tengok jugak..terkesima masa jumpe..:)

    Salam Ju, semoga dorang tak gaduh2 kat lemari iteww..hehe

    Salam Rohas, itulah bleh jugak digandingkan kalau tak nak cari ibu kandungnye..waduhh..jenuh la..hehe..tenkiu tenkiu

    ReplyDelete

Salam buat semua...