Wednesday, January 5, 2011

suamiku dengan awek cunnyer

Lihatlah dunia..lihatlah suamiku dengan awek..cun banget pulak tu..huhuhu
Terserempak dengan mereka disalah sebuah rumah di Sungai Buloh dan terus mengambil gambar bukti..ahakssHahaha berdosalah pulak aida ni..hehe.. Ya ampunnn...hehehehe..anak buah kecik kesayangan cik abang.. Dedulu masa kecik-kecik cukup susah nak dekati, dah besar sikit..melekat jerkk.Pernah menjadi `orang ketiga' antara kami..huhuhu.. Orang salam dengan paklong die dipagi raya..pastu kene salam dengan die..Tak berenggang dengan paklong die..hehe..Playgirl jugak ni..asyik tukar boifren..specially dengan anak bujang aida.Bukan nak kata kekadang mak die pun pening..asyik2 maklong. Amik gambo pun nak atas riba maklong hehe.. Okla tu tumpang sayang kan.. Die pun sikit lagi nak dapat adik dah. Siap cakap kat mak die. Takpe lah hantar Afi kat umah maklong..mama pun keje jerk biar maklong bela Afi.. Baru 4tahun you..dah pandai keci2 hati ni..hehe..layanzz

2 comments:

  1. memang best layan budak perempuan kecikkan.akak pun suka terutama kalau mulut yang pot pet

    ReplyDelete
  2. Salam kak ina,
    hahaha..tu la kekadang terhibur jugak dengan pot pet dorang ni... aida pun suka melayan budak2 ni..hehe

    ReplyDelete

Salam buat semua...