Monday, January 10, 2011

JB old english tureen.....sempurna

Salam...sempurna....itu terkeluar dari mulut dan kata hati aida dengan tureen old english ni..Memang tak dinafikan tak mudah memiliki tureen ini. Kalau dah rezeki dan keyakinan untuk memiliki..insyallah.. Sabar je la tak gitu.. Yang baik takkan datang bergolek.. antara kata hati aida. Bile di depan mata...baru aida mengiakan pemilikan walaupun pembayaran sudah dibuat.Sempurna..itulah aida rasa.. Mungkin tak seindah yang kengkawan rasa. Mungkin ada lagi lebih sempurna dan lebih cantik..itu sudah pasti. Tapi bagi aida..terlali sekejap melihat kelembutan pada tureen ini.Seperti kata lirik lagu...kau adalah jantungku, kau adalah hidupku,lengkapi diriku..kau bagiku sempurna.Sekeping oval platter old english juga sama-sama aida gandingkan untuk menyempurnakan kelembutan tureen ini juga beberapa mangkuk kecil yang boleh digunapakai bersama.. Meh kite makan bubur kacang !

4 comments:

  1. amboi....sejak 2 menjak kenal antik ni....asyik borong jer yer.....heippp.....mcm ni saudagar antik kena sorok brg la......hikhik

    ReplyDelete
  2. amboi.com jugak ni...wah wah nak maen sorok-sorok ekk.. Nanti akak panggil penguatkuasa Anti-sorok....ahakss.. len kali kasik rantai itu lemari setakat konci mangga tu...len kali akak bawak pemotong bosi plak..kekekeke

    ReplyDelete
  3. wah kak....mmg betul2 sempurna lah tureen tu...cantik, bersih...semuanya lengkap...heheh

    ReplyDelete
  4. perghh..mmg cukup memikat hati & menyusuk kalbu..sesape yg memandang nya..

    ReplyDelete

Salam buat semua...