Monday, December 20, 2010

tureen bunga....all my life

salam semua rakan-rakan di alam maya.. aida doakan semua sihat sejahtera dan menjalani kehidupan harian dengan senyuman dan ye..keikhlasan hati..Keikhlasan kita berkawan tak kira di alam mana sekali pun tak gitu..( uihsss banyaknye alam..ahakss ). Begitu jugak aida dan aida pasti rakan-rakan yang lain..mengenali satu sama lain di alam maya ini dan tak kira sudah bertemu atau sekadar chat di rangkaian laman-laman sembang.. Aida pasti keikhlasan kita berkawan itu yang penting tak gitu dan sekiranya ada kesempatan aida pun ingin sekali berjumpa dengan rakan-rakan bloggers terutama yang meminati antik..ye la..dah minatnye ke situ ye dak..heheTapi sekiranya setelah sekian lama aida di laman sembang2 masih tiada berkesempatan berjumpa aida memohon maaf mungkin kesibukan dan waktu yang begitu mencemburui menghalang kita dari mengenali lebih rapat. Ada beberapa rakan aida di alam maya yang mengatakan aida sedikit sombong tak pernah nak berjumpa..ooo bukan begitu..cuma kengkangan masa yang terlalu mencemburui ..hehe..Aida pasti satu hari kita akan bertemu jugak..hehe..siappppp... kekekeke.. alamak entri aida kali ini pasal tureen Johnson Bros yang dah agak lama di rembat..hehe.. cantik kan berbunga pink dan beronakan kehijauan daun-daun. All my life aida..mencari tureen berbunga-bunga cenggini..cantik kan..Jadi kita layan je la ehh..tureen sebiji yang aida gandingkan dengan beberapa platter jade untuk menaikkan seri rona hijaunya..ayu pulak..

3 comments:

  1. Kak Aida.....terlopong tengok tureen bunga ni...sooooo sweeeeeet. Cantik sgt, rasa mcm nak duduk kat celah2 bunga tu, penuh kelembutan, keayuan dan mcm2 ke, mcm dalam taman...hehehe..blh berangan2 lagi. Pandai akak hunting, semua bes2. Saya yg tengok pun tumpang seronok..

    ReplyDelete
  2. kak aida..! kena cari kenalan di alam bunian pulak lar..mesti ada pigggan mangkuk yg best2 "rare" gitu

    ReplyDelete
  3. salam Mas.
    hehe..jom duk colah-colah dedaun munger tu hehe..rase macam kat taman larangan je kan..

    salam Eis,
    mak aii.. mano nak dapet kenalan alam bunian pulak haaa..taknak la..ngerriii..kot-kot akak terus takbalik ke alam nyata..tak moooo...tapi kalau jumpe gua macam penyamun tarbus 40orang tu nak jugak..hehe

    ReplyDelete

Salam buat semua...