Tuesday, December 21, 2010

tembaga 1

salam semua..adeehh..dok menggilap ngilap tembaga ni..huhuhu..tak abis-abis..
Nak main aumm cak dengan kengkawan ni hehe..sebelum dan selepas..dah macam iklan kat tv..ahakss.. Ni antara rembatan daripada eis antique. Memang aida banyak rembat barang tembaga daripada die tapi jangan terpedaya.. Yang dipaparkan disini before and after the polishing session..bermakna kalau nak yang betul2 kilat tu gi beli kat kodai tembaga betul la..hehe.. mau rajin la beb..Gambar di bawah ni tembaga yang pudar mudar (sesuka je sukatan bahasa melayu aida ni) ...hehe before the polishing..Taraaa after the polishing..adeehh tak abis lagi polish la beb tetiba autosol dah abis..dah 3 tiub finish..kira kilat la kan..nak kilatkan lagi ni..kilat sendirik dengan tangan lagi berhasil ! Guna mesen pengilap tak jadikk ! Penat beli je tak pakai pun... nanti sambung nak gi beli autosol lagi ni..woissshhh

No comments:

Post a Comment

Salam buat semua...