Wednesday, December 29, 2010

for sale !.. for sale !

Hai kengkawan..jualan aida hari ni....
Uisshhh takde maknanye...hehe.. tapi aida nak tau teaset ni keluaran mane ekk ? macam penah tengok..tapi dimana yaaa ?Waaa..bestnye kopitiam ni.. Eis !! wat camni la ekk... nanti pepetang akak gi lepak kat sane dulu pekene kopi secawan.. Tapi kedai eis pun dah glamour mamour kan kan..hehehe..Mai kopi secawan...my eldest son baru keje kat kopitiam ni..waaa.. bersungguh-sungguh.. kalah apekss..Bebudak teruja dengan barangan lama di sini...Adi ! tutup mulut ! kang masuk cicak. Alangkah bahagianye kalau tetiba turun dari langit itewww teko johnson bros..waduhh..berangan le lagi weiii..Oiii mokcik sepiah ni..shopping nampak ?? Ingat kedai bapak die ke.. Amboi siap masuk acuan lama lagi kat bakul pasar tu... aiyaaa takleh bawak jalan mokcik ni..Ibu tiri hanya cinta kepada ayahku sajaaa. pabila ayah tiada ku disiksa dan dinista...ahakss.. cian anak tiri ni dah le memasak siap menumbuk sambal lagi tu.. tapi mokcik ni glamour semacam jerkk..ada kaaa.. pakai kasut bling bling lagi dalam umah !Murid-murid bukak buku halaman pertama..kisah si tanggang.. oiii dont play-play aaaarrr... kasik rotan baru tau..Mokcik ni lagi !! baru jerk nampak memasak ! sompat lagi posing maut !! hehe.. alaaa mokcik dengan kengkawan die ajak main batu seremban. Sebelum tu posing mosing sebolah lambang lama tempat kerja dorang..ahakss. hehehehee.. apa ? tempat apakah ini ?? sape nak jawab.. !!! Eiss !!

4 comments:

  1. wahh..kak aida..byknye brg lama...kedai abg eis ke ni?? hehe

    ReplyDelete
  2. mcm kenai mak cik yg memasak tu..!! ohh yea baru ingat..makcik berjambol didepan, ber sluar yakee berkaki ayam..! ohh lihat la muka makcik yg putih melapakk..! BIAR LAH RAHSIIAAA..!!!

    ReplyDelete
  3. lawanya model2 di tangga...terserlah keayuan gitew...ahakkk

    ReplyDelete
  4. salam ezany,
    Akak taktau zany taktau ke..hehe.. kat cameron tu..kat Time Tunnel.. mmg best pegi..teringat nostalgia lama.. zany dekat je patut singgah kat tempat tu hehe..

    salam Eis,
    aiyaaa..sudah kantoi la pulak haaa.. macam aku penah tengok mokcik tu kan..tapi dimana yaaa..

    salam mukhreez,
    salam perkenalan kepada mukhreez..ahakss.. adeehhh model bercampur baur..hat dah nak pencen tu yang teraksi melampau..huhu

    ReplyDelete

Salam buat semua...