Tuesday, November 30, 2010

Jejak kasih...Si Meakin Chatham 3 finale

Merangkap sessi chatham yang akan berakhir sebentar lagi..inilah finale siri chatham yang aida akan kongsikan bersama..Masih di awangan-awangan nama siri koleksi ini..hehe..mesti ada je huruf yang hilang gitu..timbul chath aje..chah je..ishkk.. tureen bulat ini jugak kelihatan dimamah usia dengan beberapa spotted didalamnya..Motif bungenya sama dengan yang lain-lain aida miliki cuma warna yang ini seakan-akan kebiruan berbanding yang lain kehijuan.Bentuknya yang bulat.Inilah finale siri chatham yang aida rasa susah lagi untuk mendapatkannya.. alhamdulillah sekian siri-siri chatham semoga anda semua boleh menikmati keunikannya yang tersendiri.. sekian dari aida untuk kali ini.

4 comments:

  1. Salam kak aida,

    koleksi akak semua meletops, tak terjangkau saya...

    ReplyDelete
  2. Salam aida

    mewah betul koleksi nie...siapalah gerangan yang mengunaknya dulu ekk..suke tgk koleksi aida semua mewah2..tak mampu Norbie..

    ReplyDelete
  3. salam kak aida,
    memang mabelous la bentuk dan corak meakin chatham cantik sgt , bekenan betul saya tgk , tahniah kak aida dapat kumpul semua tureen tu

    ReplyDelete
  4. Salam Mas, tenkiu-tenkiu hehe..rezki tak terduga jugak tu..

    Salam Norbie, dulu mangkuk sebutir dgn pinggan 2 butir, arwah nenek aida punye..taktau la kalau ada lagi yg lain takpenah nampak dah..kot2 dah pecah. Nenek letak kat rak dapur je mangkuk tu kekadang buat mangkuk basuh tangan.. Item lelain tu jejak kasih le tu..hehe

    Salam Nannie, tima kasih, impian aida menemukan dgn koleksi yg arwah nenek ada tercapai bila jumpe sebilangan lain corak yg sama..alhamdulillah bertemu jugak..kalau tak cuma pinggan dan mangkuk semata.. :)

    ReplyDelete

Salam buat semua...