Wednesday, December 1, 2010

gelas lama 1 antik

Salam semua..rezeki ni kekadang tak diduga kan..nama pun rezeki kan kalau ada tak kemana tak gitu..Set gelas antik ni telah lama aida idamkan tetapi aida lepaskan demi sebuah tali persaudaraan. Sudah lama aida lupakan hasrat memilikinya dan tatkala hasrat sudah pudar dan kelam dek masa, tetiba ia menjelma dan memanggil-manggil aida untuk memilikinya...Set gelas kaca ini terdiri dari satu jug, 6 gelas dan talam kaca..cukup menarik.Lakaran patternnya jelas pada jug dan talamnya.Hmm..indah rasanya set ini menikam kalbu...seakan menunggu tetamu untuk dihidangkan..layanzz

2 comments:

  1. salam aida..sesungguhnya memang cantik n grand jug/gelas lama..siap dgn dulang kacanya sekali..superbv..

    ReplyDelete
  2. Salam Sharif,
    Hehe rezeki terpijak.tp memang susah nak jumpe camni lagi kan. tray tu aida ada sampai 2, set je satu..mane lah gi satu lagi set... :)

    ReplyDelete

Salam buat semua...