Tuesday, November 16, 2010

anggur biru

Sehari sebelum kita di Malaysia akan menyambut Hari Raya Aidil Adha, aida ingin berkongsi mata sebuah tureen yang sudah lama aida idamkan..tetapi tak tercapai akal aida rasa untuk memilikinya...
Memang dah lama teringin sebuah tureen biru untuk aida gandingkan dengan koleksi blue tiffin. Akhirnya dapat jugak aida memilikinya rembatan dari seorang kawan..dengan perasaan bercampur baur antara suka dan duka..ahakss..
Suka kerana gembira memilikinya..duka kerana bajet lari dan lari dan lari lagi..ahakss...adeehh inikah yang dikatakan pengumpul tegar? Entah lah..tegar ke bila acapkali nak beli Cik Somi sokong 200% dia lagi tegar kot..ekekekeke..Tureen Johnson Bros circa 1913 pattern Warwick ni bermotifkan bunga dan daun buah anggur..aida namakan anggur biru..hehe..suka ati je bagi name..omputeh dok penat-penat bagi name warwick. Aida bagi name anggur biru..waaa.. tanam anggur mau ke hidup dibelakang rumah ekk..Tureen oval biru ini memang sedap je mate memandang..jadi ape kata kite pandang-pandang jeling-jeling kot-kot esok dapat lagi..ahakss..sape yang tegar niiiii....!!Di kesempatan ini aida dan keluarga ingin mengucapkan pada semua kengkawan yang beragama Islam..Selamat Hari Raya Aidil Adha dan Maaf Zahir dan Batin ye..!

4 comments:

  1. kak aida....mmg xtau nak kata ape...1000% cantik dan montop....hehehhee

    ReplyDelete
  2. Again,it leaves me speechless! I can only admire from the picture in your blog...and its colour in vivid blue is just stunning. Don't worry about over-spending...the satisfaction of owning something is sometimes beyond us so go ahead and get it..that's my motto. Selamat Hari Raya Aidil Adha to you and your loved ones.

    ReplyDelete
  3. Salam Ezany,
    Rezeki yang tak disangka..memang taksangka pun bleh dapat ye la orang punye kan..kot dinamakan rezeki. Akak memang dari dulu mencarik tureen biru2 taksangka dapat Johnson bros pulak tu..alhamdulillah..

    ReplyDelete
  4. Hai again anonymous,
    could i at least get something else in names to address you... perhaps its more appropriate.. Anyway thanks for the compliments again and again i wish i have the full set of this pattern...haha.. As i said b4 i always feel not getting enough dont i ?
    Thanks again for the credit i get and Selamat Hari Raya Aidil Adha to you too, if you celebrate.. :)

    ReplyDelete

Salam buat semua...