Tuesday, June 8, 2010

anakberanak cik kiah oii...

Salam semua...pepagi lagi anak beranak cik bigrose keluar haa...gi mane tu ekk? Alaa..nak gi antor anak gi kelas tambahan..udah le tu....jom banyak tanya lak..
Eh..Cik Sakura pun antor anak jugak ekk..meh le sesame kite join lintas langsung jalan..ok gak tu...Amboi cik bigrose besarr dah anak yee..
Cik wildrose ni nak kemana tu? same la kite...antor anak gi kelas tambahan..comel anak cik wildrose iyee..meh la join..tunggu ape lagi.. Jap jap nak tunggu ni haa..tadi cik kekwa dengan cik kangkung kate nak ikut sekali..alahai...lambat pulak...terkucil apo...
Haluuu...sori mori la ekk..anak kite ni..tetiba perut kembung..dah la u-turn balik arr..Amboi cik kangkung.....melenggang kangkung awak ye...tup tup anak dah dua ?..bagus bagus bagus...ape lagi..jom la...nanti terlambat pulak haa bebudak ni gi kelas tambahan..jommm...

4 comments:

  1. salam kak aida..amboihh subur betul. sekejap je membiak..hahaha, tapi mmg lawa dan comey2 kann...tahniah!!

    ReplyDelete
  2. Salam cik mat,
    hehe..dulu mase mude-mude taknak biak-biakkan..dah tetua eh dah matured matured ni baru la akak nak buat pelaburan ekekekekeke...masih tak terlambat ke iteww...

    ReplyDelete
  3. salam kak aida..
    comeyy2 belaka..gandingan teko busatt & kecik yang ideal..tetiba teringat lagu ribena mentor protege tu...hehehe..
    tapi mneyokong penuh kata2 cik mat..sekejap jer membiak..mesti baja gred AAA..kuang3x.. :D

    ReplyDelete
  4. Salam Yatt ku cayang,

    Baja tak baja dah beranak pinak cik kiah ooiiii...kekekekke... gara-gara terjah ke blog2 macam Cik Mat dan Yatt la mendatangkan hasil gituu..takyah baja dah cik kiah...tu la penangan pengumpul antik terlampau..ahakss..!

    ReplyDelete

Salam buat semua...